Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 19 Haziran 2014


Ata Demirer - Dol Bakır
C.Ertem & Mabel Matiz - Kör Heves
Demet Akalın - Felaket
Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu
Kolpa - Ölünmüyor Mutsuzluktan
Betül Demir - Helalleşemedik
Atiye - Ya Habibi
Teoman - Haziran
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır
Ebru Gündeş - Gönlümün Efendisi
Duman - Yürek
Yusuf Guney - Ördü Kader Ağlarını
İrem Candar - Bilmezdim
Sibel Can - Kış Masalı
Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gördüm
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olurmu
Funda Arar & Enbe - Hafiza
Kibariye - Sil Baştan
İrem - Sevgi Olsun Taştan Olsun
Fettah Can - Kalp Ağrısı
Oğuzhan Koç - Yanımda Olsan
Ferhat Göçer - Git
Mustafa pendik cilingir
Bozkurt - Mavi Gece
Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına
Sibel Can & Halil Sezai - Galata
Sıla - Vaziyetler
Gökhan Keser - Hiç Vaktim Yok
Ayşe Özyılmazel - Nefis
Model - Ağlamam Zaman Aldı
Oğuz Berkay - Beni Ellerden Sayma
Tan Taşçı - Bırak Beni
Merve Özbey - Helal Ettim
Zakkum - Her Gün Sonbahar
Adem Gümüşkaya - Kış Masalı
Yaşar - Anlatamıyorum
Gülşen - Irgalamaz Beni
Gripin - Bir Cevabım Var Mı
Nil - Kanatlarım Var Ruhumda
Gökhan Türkmen - Çatı Katı
Irem Derici - Zorun Ne Sevgilim

 

======================================


            |  Turbobit  |


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder