Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 19 Haziran 2014


Yalın - Yeniden
Selim Gülgören - Adım Adım
Atiye & İskender Paydaş - Yetmez
Sıla - Vaziyetler
Gökçe - Çık Hayatımdan
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olurmu
Bahadır Tatlıöz - Beni Yak
Ayşe Hatun Önal - Çak Bir Selam
Model - Antidepresan Gülümsemesi
Keremcem - Razı Olmaktır Aşk
Yonca Lodi - Oniki Ay
Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gördüm
Kolpa - Ölünmüyor Mutsuzluktan
Majeste - Aşk Dediğin
Kenan Doğulu - Rica
Duman - Melankoli
Nil - Kanatlarım Var Ruhumda
İrem Derici - Kalbimin Tek Sahibine
Gökhan Özen - Benden Sorulur
Emre Kaya - Apayrı
Berkay - İnanırım
Sibel Can - Kış Masalı
Oğuzhan Koç - Ayy
Funda Arar & Enbe - Hafiza
Emre Aydın - Eyvah
Oğuz Berkay - Beni Ellerden Sayma
Hande Yener - Alt Dudak
Mabel Matiz - Sultan Süleyman
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli - Şeker
Ece Seçkin - Şok Oldum
Manga - Fazla Aşkı Olan Var Mı
Demet Akalın - Rekor
Fettah Can - Kalp Ağrısı
Ayşe Özyılmazel - Nefis
Ziynet Sali - kadikoy cilingir Senin Olsun
Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor
Gülşen & Murat Boz - İltimas
Nazan Öncel & Tarkan - Hadi O Zaman
Gökhan Türkmen - Çatı Katı
Ferhat Göçer - Sarıl Bana

======================================


        |  Turbobit  |


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder