Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Show Radyo Orjinal Top 40 Listesi 19 Haziran 2014


Işın Karaca - Helal Olsun
Adem Gümüşkaya - Kış Masalı
Sıla - Vaziyetler
Teoman - Haziran
Aydilge - Aşk Paylaşılmaz
Nil - Kanatlarım Var Ruhumda
Tan Taşçı - Bırak Beni
Gökhan Türkmen - Çatı Katı
Oğuz Berkay - Beni Ellerden Sayma
Bedük - Koyver Kendini
Burcu Güneş - Unutma Beni Çiçekleri
Kenan Doğulu - Kız Sana Hayran
Keremcem - Berbat
Ayşe Özyılmazel - Nefis
Feridun Düzağaç - Tek Başına
Emre Altuğ - Hangimiz Tertemiz
Fettah Can - Kalp Ağrısı
Ferhat Göçer - Git
Gülşen - Irgalamaz Beni
Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu
Kolpa - Ölünmüyor Mutsuzluktan
Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gördüm
Oğuzhan Koç - Yanımda Olsan
Bora Duran - İnsan
Gökhan Tepe - Veda Makamı
Sibel Can - Kış Masalı
Gripin - Bir Cevabım Var Mı
Funda Arar & Enbe - Hafiza
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır
Emre Aydın - Eyvah
Gökhan Özen - Ne Farkeder
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olurmu
Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına
Betül Demir - Helalleşemedik
Bengü - Saygımdan
Hande Yener & V.Tamöz - Biri Var
Model - Ağlamam Zaman Aldı
Duman kartal cilingir - Yürek
Merve Özbey - Helal Ettim
Irem Derici - Zorun Ne Sevgilim


======================================


      |  Turbobit  |


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder