Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indir

Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indir


radyo-d-top-40


Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


Hande Yener – Alt Dudak
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Gökhan Özen – Benden Sorulur
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Sıla – Vaziyetler
Demet Akalın – İlahi Adalet
Yalın – Aşk Diye
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Serdar Ortaç – Tanrım
Mustafa Ceceli – Aşk Döşeği
Emre Kaya – Apayrı
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
Gökhan Keser – Hiç Vaktim Yok
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Model – Antidepresan Gülümsemesi
İrem Derici – Bir Miyiz
Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Oğuzhan Koç – Ayy
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Mehmet Erdem – Gibi Gibi
Atiye & İskender Paydaş – Yetmez
Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Gökçe – Çık Hayatımdan
Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
Berkay – İnanırım
Yonca Lodi – Oniki Ay
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı
Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye
Zara – Senden Vazgeçmem
Cansu – Kalk Gel Bana
Metin Arolat – Karavan
Bora Duran – İnsan
Ömür Gedik – Bekle Bekle
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol
Manevra – Mucize


download
http://turbobit.net/u5jyyr8mey43.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder