Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Radyo Viva Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indir

Radyo Viva Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indir


radyo-viva


 Radyo Viva Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


Emre Kaya – Apayrı
Oğuzhan Koç – Ayy
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Yalın – Aşk Diye
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Gökhan Özen – Benden Sorulur
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Sıla – Vaziyetler
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Hande Yener – Alt Dudak
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
Yonca Lodi – Oniki Ay
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı
İrem Derici – Bir Miyiz
Demet Akalın – İlahi Adalet
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
Mustafa Ceceli – Aşk Döşeği
Serdar Ortaç – Tanrım
Mehmet Erdem – Gibi Gibi
Model – Antidepresan Gülümsemesi
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Kenan Doğulu – Rica
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye
Seksendört – Aklımı Geri Ver
Berkay – İnanırım
Manga – Fazla Aşkı Olan Var Mı
Ezo & Rafet El Roman – Git Diyemem
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
Zara – Senden Vazgeçmem
Majeste – Aşk Dediğin
Sertab Erener – Öyle Birini Sevdim Ki
Öykü Gürman – Nem Alacak Felek
Selim Gülgören – Adım Adım
İdo Tatlıses – Sonsuz Teşekkürler


download
http://turbobit.net/m74aiwl5p483.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder