Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Mydonose Türk Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indir

Mydonose Türk Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indir


radyo-Mydonose


Mydonose Türk Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkyla..


tracklist


Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Hande Yener – Alt Dudak
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Emre Kaya – Apayrı
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Oğuzhan Koç – Ayy
Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
Gökhan Özen – Benden Sorulur
Kenan Doğulu – Rica
Demet Akalın – İlahi Adalet
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sıla – Vaziyetler
Yonca Lodi – Oniki Ay
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
Mehmet Erdem – Gibi Gibi
İrem Derici – Bir Miyiz
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
Berkay – İnanırım
Model – Antidepresan Gülümsemesi
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Cansu – Kalk Gel Bana
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı
Mustafa Ceceli – Aşk Döşeği
Yalın – Aşk Diye
Işın Karaca – Az Bi Mesafe
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye
Ezo & Rafet El Roman – Git Diyemem
Tuğba Özerk – Derin Darbe
Serdar Ortaç – Tanrım
Zara – Senden Vazgeçmem
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Hakan Peker – Mütemadiyen
Atiye & İskender Paydaş – Yetmez
Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol


download
http://turbobit.net/a6ob67vijf8h.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder