Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 20 Haziran 2014 indir


01. Gülşen ft. Murat Boz – İltimas
02. Yıldız Tilbe – Şivesi Sensin Aşkın
03. Atiye Ft Iskender Paydas – Yetmez
04. Hande Yener – Alt Dudak
05. Ayse Hatun Onal – Cak Bir Selam
06. Elif Karlı – Seni Vururum Ben
07. İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine
08. Selim Gülgören – Adım Adım
09. Bahadır Tatlıöz – Beni Yak
10. Bedük – Halkalı Şeker
11. Hazal – Asktan Bıcak
12. Suat Aslan – Sadece Seviyorum
13. Berna Öztürk – Son Verdim Kalbimin İşine (Utkan Tunca Remix)
14. Burak Yeter feat Nil Yıldız – Aşık Olasım Var
15. Cenk Eren – Az Zehir Az Da Bal
16. Dogukan Manco ftTugbaYurt – Sakin Ol (ClubMix46)
17. Gokhan Turkmen – Cati Kati
18. Kutsi – Yaz Günü
19. Burak Yeter Ft. Dawn Richard & Bellringer – Speed Of Light (Original Mix)
20. Levent Dorter – Kagit Kesigi
21. maNga – Fazla Aşkı Olan Var Mı
22. Nazan Öncel ft Tarkan – Hadi O Zaman
23. Aslı Güngör – Olmak Ya Da Olmamak (Live 2014)
24. Ravi İncigöz feat. Mustafa Ceceli – Şeker
25. Sagopa Kajmer – Ahmak Islatan
26. Sertab Erener – Ben Oyle Birini Sevdim Ki
27. Umay Umay & Cem Adrian – Anlat Onlara
28. Yalın – Yeniden
29. Can Sever – Notalar Ağlıyor
30. Çağla Nasıl Yani Bilmiyormusun
31. Emre Demir – Bugün Günlerden Sen
32. Emre Kaya – Apayri
33. Göksel Tan – Olur Görürsem Söylerim
34. Günel – Herşeye Değer
35. Kaan Balcı – Gidemedim
36. Kerem Bayar – Müzmin Bekar (Club Mix)
37. Nida Şan – Hop
38. Onur Baştuğ – Sen kartal cilingir Yine De Gitme
39. Serkan Modalı – Romeo & Juliet (DJ Dsf Remix)
40. Sestesteron – Aşk Oyunu


======================================


  |  Turbobit   |


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder