Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Ttnet Dinlenen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ağustos 2014 - hitmusic indir

Ttnet Dinlenen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ağustos 2014 – hitmusic indir


| ttnet-indirilen


İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine

Nazan Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Gülşen & Murat Boz – İltimas

Berkay – İnanırım

Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker

Demet Akalın – Rekor

Ferhat Göçer – Sarıl Bana

Indila – Derniere Danse

Gökhan Özen – Benden Sorulur

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Demet Akalın – İlahi Adalet

Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim

Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma

Oğuzhan Koç – Ayy

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Sibel Can – Kış Masalı

Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm

The Chainsmokers – Selfie

Atiye & İskender Paydaş – Yetmez

Sertab Erener – Ben Öyle Birini Sevdim

Yıldız Tilbe – Severim Güvenemem

Emre Kaya – Apayrı

Kenan Doğulu – Rica

Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu

Gripin – Vazgeçtim Ben Bugün

Akcent & Sandra N – Boracay

Selim Gülgören – Adım Adım

Model – Antidepresan Gülümsemesi

Gökçe – Çık Hayatımdan

Bahadır Tatlıöz – Beni Yak

Majeste – Aşk Dediğin

Yonca Lodi – Oniki Ay

Funda Arar & Enbe – Hafiza

Yalın – Yeniden

Mustafa Bozkurt – Mavi Gece

Sıla – Vaziyetler

Manga – Fazla Aşkı Olan Var Mı

Emre Aydın – Eyvah

Hande Yener – Alt Dudak

Emre Demir – Bugün Günlerden Sen


| turbo


Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Ttnet Dinlenen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ağustos 2014 - hitmusic indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder