Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Show Radyo Orjinal Top 40 Listesi 30 Ağustos 2014 - hitmusic indir

 Show Radyo Orjinal Top 40 Listesi 30 Ağustos 2014 – hitmusic indir


| show-radyo-300x2981


Funda Arar & Enbe – Hafiza

Mabel Matiz – Aşk Yok Olmaktır

Emre Aydın – Eyvah

Gökhan Özen – Ne Farkeder

Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu

Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına

Betül Demir – Helalleşemedik

Bengü – Saygımdan

Hande Yener & V.Tamöz – Biri Var

Model – Ağlamam Zaman Aldı

Duman – Yürek

Merve Özbey – Helal Ettim

Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim

Fettah Can – Kalp Ağrısı

Ferhat Göçer – Git

Gülşen – Irgalamaz Beni

Murat Dalkılıç – Neyleyim İstanbulu

Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan

Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm

Oğuzhan Koç – Yanımda Olsan

Bora Duran – İnsan

Gökhan Tepe – Veda Makamı

Sibel Can – Kış Masalı

Işın Karaca – Helal Olsun

Adem Gümüşkaya – Kış Masalı

Sıla – Vaziyetler

Teoman – Haziran

Aydilge – Aşk Paylaşılmaz

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Tan Taşçı – Bırak Beni

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma

Bedük – Koyver Kendini

Burcu Güneş – Unutma Beni Çiçekleri

Kenan Doğulu – Kız Sana Hayran

Keremcem – Berbat

Ayşe Özyılmazel – Nefis

Feridun Düzağaç – Tek Başına

Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz

Gripin – Bir Cevabım Var Mı


| turbo


Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Show Radyo Orjinal Top 40 Listesi 30 Ağustos 2014 - hitmusic indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder