Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Power Türk Adrenalin Remix Set 31 Agustos 2014 - hitmusic indir

 Power Türk Adrenalin Remix Set 31 Agustos 2014 – hitmusic indir


| andrenalinremix


Set 1


Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

Demet Akalın – İlahi Adalet

Tarkan – Aşk Gitti Bizden

Hande Yener – Hani Bana

Gökhan Özen – Benden Sorulur

Sıla – Yabancı

Serdar Ortaç – Yar Ayrı Gayrın Mı Var

Sezen Aksu – Yalnız Kullar ( Tanrım )

Mustafa Sandal – Tesir Altında

Bengü – Saygımdan

Kenan Doğulu – Kandırdım

Gülşen – Irgalamaz Beni

Erdem Kınay feat. Merve Özbey – Helal Ettim

Mabel Matiz – Zor Değil


Set 2


Yasin Keleş feat. Serdar Ortaç – Değmez

Hande Yener – Alt Dudak

Candan Erçetin – Sevdim Sevilmedim

Ajda Pekkan feat. Ozan Çolakoğlu – Ara Sıcak

Murat Boz & Gülşen – İltimas

Emel Müftüoğlu – Hovarda

Kargo – Yıldızların Altında

Hande Yener – Naber

Ferhat Göçer Feat. Catwork Project – Silinmeyen Hatıralar

İrem Derici – Zorun Ne Sevgilim

Ajda Pekkan & Kenan Doğulu Ft. Ozan Doğulu – Harika

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Tarkan – Kır Zincirlerini[Bu Gece (Radio Edit)]

Demet Akalın – Rekor


Set 3


Sevda – Başımın Belası Gönlüm

Hande Yener – Alt Dudak

Emre kaya – Apayrı

Nazan Öncel feat. Tarkan – Hadi O Zaman

Fatih Erkoç – Havam Yerinde

Sıla – Vaziyetler

Sezen Aksu – Oh Oh

Kenan Doğulu – Kı< Sana Hayran

İzel – Hasretim

Yasin Keleş feat. Tan Taşçı – Ara Ara

Demet Akalın – Sepet

Hande Yener – Ya Ya Ya

Berkay – İzmirli

Gülben Ergen – Sen (Düşman Olmaz Benden)


| turbo


Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Power Türk Adrenalin Remix Set 31 Agustos 2014 - hitmusic indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder