Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 22 Mart 2014

Otomatik taslak


Otomatik taslak

Funda Arar & Enbe – Hafiza
Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm
Teoman – Haziran
Merve Özbey – Helal Ettim
Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan
Emre Aydın – Eyvah
Model – Ağlamam Zaman Aldı
Bengü – Saygımdan
Gökhan Özen – Ne Farkeder
Ferhat Göçer – Git
Gökhan Tepe – Veda Makamı
Fettah Can – Kalp Ağrısı
Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu
Betül Demir – Helalleşemedik
Gülşen – Irgalamaz Beni
İrem Candar – Bilmezdim
Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına
Bora Duran – İnsan
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sibel Can – Kış Masalı
Duman – Yürek
Gökhan Keser – Hiç Vaktim Yok
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
Gripin – Bir Cevabım Var Mı
Sıla – Vaziyetler
Demet Akalın – Felaket
Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz
Tan Taşçı – Bırak Beni
Kibariye – Sil Baştan
Oğuzhan Koç – Her Aşk Bir Gün Biter
Bedük – Koyver Kendini
C.Ertem & Mabel Matiz – Kör Heves
Mustafa Bozkurt – Mavi Gece
Aslı Demirer – O Şarkı
Ayşe Özyılmazel – Nefis
Burcu Güneş & S.Akçıl – Seni Bir Tek
Gökhan Tan – İstanbul
Tolga Futacı – Senden Sonra
Ömür Gedik & U.Kuzey – Dokun Bana

Otomatik taslak

Turbobit Download

Ul.To Download

Uploaded son hızda indirmek için tıklayınız

Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıklayınız



Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 22 Mart 2014
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder