Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Power Türk Orjinal Top 40 Listesi 22 Mart 2014

Otomatik taslak


Otomatik taslak

Ferhat Göçer – Git
Emre Aydın – Eyvah
Merve Özbey – Helal Ettim
Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz
Bedük – Koyver Kendini
Model – Ağlamam Zaman Aldı
Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu
Funda Arar & Enbe – Hafiza
Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan
Bengü – Saygımdan
Gökhan Özen – Ne Farkeder
Gece Yolcuları – Meyhaneler Sen
Özgün – Yıllar Sonra
Atiye – Ya Habibi
Gülşen – Irgalamaz Beni
Ece Seçkin – Şok Oldum
Gökhan Tepe – Veda Makamı
Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm
Fettah Can – Kalp Ağrısı
Yüksek Sadakat – Seninle
Duman – Yürek
Bora Duran – İnsan
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Gripin – Bir Cevabım Var Mı
Keremcem – Berbat
Sıla – Vaziyetler
Oğuzhan Koç – Ayy Ben Hala Rüyada
Mabel Matiz – Sultan Süleyman
Aydilge – Aşk Paylaşılmaz
Sibel Can – Kış Masalı
Feridun Düzağaç – Tek Başına
Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim
Tan Taşçı – Bırak Beni
Ece Gürsel – Güzel Anlar
Mavi & G.Saylıman – Yakışmaz Bana
Betül Demir – Helalleşemedik
Gökhan Keser – Hiç Vaktim Yok
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
Ziynet Sali – Senin Olsun
Ayşe Özyılmazel – Nefis

Otomatik taslak

Turbobit Download

Ul.To Download

Uploaded son hızda indirmek için tıklayınız

Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıklayınız



Power Türk Orjinal Top 40 Listesi 22 Mart 2014
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder