Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 25 Ocak 2015 full albüm indir

Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 25 Ocak 2015 full albüm indir


Turkcell_Muzik


Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 25 Ocak 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


Mehmet Erdem – Gibi Gibi
İrem Derici – Bir Miyiz
Hande Yener – Alt Dudak
Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Demet Akalın – İlahi Adalet
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Emre Kaya – Apayrı
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Yalın – Aşk Diye
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Gökhan Özen – Benden Sorulur
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Yonca Lodi – Oniki Ay
Sıla – Yabancı
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Işın Karaca – Az Bi Mesafe
Kenan Doğulu – Rica
Gökçe – Çık Hayatımdan
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
Model – Antidepresan Gülümsemesi
Gripin – Vazgeçtim Ben Bugün
Serdar Ortaç – Tanrım
Berkay – İnanırım
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Atiye & İskender Paydaş – Yetmez
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Oğuzhan Koç – Ayy
Duman – Melankoli
Cansu – Kalk Gel Bana
İdo Tatlıses – Sonsuz Teşekkürler
Ozan Doğulu & Ajda Pekkan – Harika
Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk
Levent Dörter – Kağıt Kesiği
Selim Gülgören – Adım Adım
D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol


======================================


        |  Turbobit  |


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder