Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

En İyi Seçme Türküler 2015 full albüm indir


En İyi Seçme Türküler 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


01.Mahsuni Serif – Merdo
02.Zara – Beyaz Giyme Toz Olur
03.Musa Eroglu – Mihriban
04.Gülay – Sezenler Olmuş
05.Yavuz Bingöl – Telli Turnam
06.Mustafa Özarslan – Eylen Yolcum
07.Abidin Biter – Bir Degil Yarem
08.Sevcan Orhan – Gurbeti Benmi Yarattim
09.Ahmet Yilmaz – Hekimoğlu
10.Zara – Yüksek Yüksek Tepelere
11.Berdan Mardini Kime Kin Ettin
12.Sabahat Akkiraz – Pahalılık Alev Gömlek
13.Zara – Açma Yaram Derindedir
14.Yasemin Göksu-Altın Hızma
15.Asik Mahsuni Serif – Gel gizli gizli
16.Zara – Eledim Eledim
17.Musa Eroglu – Gitme Turnam
18.Mahmut Erdal – Bu Benim Derdimi Dil Tarif Edemez
19.Tolga Candar – Memleketim Ve Sen
20.Zara – Kesik Cayir Biçilirmi
21.Abidin Biter – Arguvanlim
22.Seydi – Ben Melamet Hırkasını (Haydar)
23.Güler Duman & Ozlem Ozdil Hani Yaylam
24.Yavuz Bingöl – Turnalara Tutunda Gel
25.Aşık Veysel Dostlar Beni Hatırlasın
26.Aysun Gultekin – Zalim Poyraz
27.Mehmet Çetin-Yar
28.Emel Taşçıoğlu – Kırmızı Gül Demet Demet
29.Mazlum Çimen – Feryad-ı İsyanım
30.Fatih Kisaparmak – Neyleyim köskü
31.Bedia Akartürk – Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete
32.Gülay-Aglatma Gelemem
33.Mine Kosan – Eledim
34.Ali Asker – İlkay Akkaya – Şu Metris’in Önü
35.Ender Balkır-Seyyah Oldum
36.Sibel Pamuk – Geceler Yarim Oldu
37.Engin nursani – Selda Bagcan – Ya Beni de Götür
38.Sümer Ezgü – Cökertme
39.Özcan Ture & Kıvırcık Ali — Sürgün Sevdam
40.İhsan Güvenç – Açma Zülüflerin
41.Turgay Basyayla-Az Bana Gonder
42.Burcin Birben – Gurbet
43.Hayal Has – Cevizin Yaprağı Dal Arasında
44.Ali Celik – Leyli Leyli
45.Emel Tasçioglu – Sunayi Da Deli Gönül Sunayi
46.Ilkay Akkaya – Mevlam Bir Cok Dert Vermis
47.Hale Yamaner-Kerimoglu Zeybegi
48.Neşet Ertaş – Seher Vakti Çaldım Yarin Kapısın (Kırşehir)
49Turku – Diyar Diyar
50.Seda Nisgavlioglu – Aksam Olur Karanliga Kalirsin


download
http://turbobit.net/i3x8oeaybo4n.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder