Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Kardeş Türküler Ağlatan Türküler 2015 full albüm indir



Kardeş Türküler Ağlatan Türküler 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


01 . Deste günaydın – canımı yoluna koydugum
02 . Mutlu güler – bahar geldi yar gelmedi
03 . Aslı asiye ergül – anne
04 . Zehra sabah – zülüfünü taramadım
05 . Mihrican bahar – yarim senden ayrılalı
06 . Hasret gültekin – gün olaydı
07 . Cangül – sefil benim
08 . Abdullah papur – çift camlardan ses gelmiyor
09 . Arif sağ – feridem
10 . Aynur haşhaş – elveda meyhaneci
11 . Aysel şeker – yoruldum
12 . Aysel şeker – kavak senden uzun yok
13 . Ayşe şan – bugün başım dumanlı
14 . Ayşegül – gurbette ömrüm geçecek
15 . Belkıs akkale – can can
16 . Belkıs akkale – yar ben kime yalvarayım
17 . Burçin – çarşambayı sel aldı
18 . Cansu koç – kahpe felek
19 . Ekrem çelebi – dağlar duman olmadan gel
20 . Erdal Erzincan – zöhrem gelmedi
21 . Gökhan birben – gidiyorum yayladan
22 . Yavuz bingöl – gel hele
23 . Gönül erdoğan – ömür dediğin
24 . Gönül erdoğan – vefasız yar bana gel diye yazmış
25 . Mustafa özarslan – keklik gibi kanadımı süzmedim
26 . Gülcan opel – eşref
27 . Gülcihan koç – aldım sazı elime düştüm gurbet yoluna
28 . Güler duman – ya dost
29 . Gülizar akkuş – kül eylermiş
30 . Hakan yeşilyurt – sevdalıyım
31 . Hasret gültekin – böyle olurmu
32 . Hülya polat – koçeri
33 . Kardeş türküler – yanıyorum
34 . Kızılırmak – kırmızıgül demet demet
35 . Mahsuni şerif – yorgunum bugün
36 . Neşet ertaş – yarim senden ayrılalı
37 . Neriman demet – makaram sarı bağlar
38 . Nezahat demet – bu dünyanın devranına
39 . Nilüfer akbal – süphan dağı
40 . Nurettin rençber – ciran
41 . Özlem özdil – gelinin türküsü
42 . Özlem özgür – gitti
43 . Sabahat akkiraz dertlinin derdi bitmez
44 . Selda bağcan – bu yıl benim yeşil bagım kurudu
45 . Serpil – ayrılık kasavet
46 . Sevinç eratalay – gel
47 . Tolga sağ – mezar arasında
48 . Ümmüşen – oğul
49 . Volkan konak – hastane önünde
50 – Yüksel özkasap – ayrı düşünce anladım
51 . Zara – şad olup gülmedim


======================================


      |  Turbobit  |


======================================


Google Aramaları: yeni albüm indir, türkü albümü indir, secme türküler indir, karışık turku albümü indir, bedava türkü albümüm indir, son çıkan türküler indir, türkü mp3 indir, türkü sözleri indir, türkülerin dilleri, türkü notaları, çeşitli sanatcılar türküleri, türkü şöleni, en beğenilen türküler, yeni türkü indir, türkü indir, en son çıkan türküleri indir, trk mp3 indir, türküler mp3 indir, trt turku soleni mp3 indir, mobil türkü iindir, türküler indir mobil ücretsiz, bedava türkü albümü indir,

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder