Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Show Radyo Orjinal Top 40 Listesi 25 Ocak 2015 full albüm indir

show-radyo


Show Radyo Orjinal Top 40 Listesi 25 Ocak 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Zara – Senden Vazgeçmem
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Emre Kaya – Apayrı
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
İrem Derici – Bir Miyiz
Oğuzhan Koç – Ayy
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sıla – Vaziyetler
Merve Özbey – Helal Ettim
Yalın – Aşk Diye
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Mehmet Erdem – Gibi Gibi
Kenan Doğulu – Rica
Demet Akalın – İlahi Adalet
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Berkay – İnanırım
Mustafa Ceceli – Aşk Döşeği
Cansu – Kalk Gel Bana
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Gökhan Özen – Benden Sorulur
Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye
Seksendört – Aklımı Geri Ver
D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol
Gökçe – Çık Hayatımdan
Serdar Ortaç – Tanrım
Model – Antidepresan Gülümsemesi
Hande Yener – Alt Dudak
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
Majeste – Aşk Dediğin
Yonca Lodi – Oniki Ay
Levent Dörter – Kağıt Kesiği
Manga – Fazla Aşkı Olan Var Mı
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı


======================================


                        |  Turbobit  |


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder