Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

En Çok İndirilen ve Dinlenen Arabesk Damar Parçalar 2015 full albüm indir

En Çok İndirilen ve Dinlenen Arabesk Damar Parçalar 2015 full albüm indir


arabesk


En Çok İndirilen ve Dinlenen Arabesk Damar Parçalar 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


Esen Gül – Kahretmişim Hayatıma
Kamuran Akkor – Bir Ateşe Attın Beni
Etkin – Heves Mi Sandın
Hüseyin Altın – Hasret Akşamları
Tüdanya – Aldanma Çocuksun
Sibel Can – Bulursun Beni
Ferdi Tayfur – Huzurum Kalmadı
Cengiz Kurtoğlu – Sevmek Yetmez Mi
Baha – Tanrım Kaderime Bir El At
Alişan – Seni Biraz Fazla Sevdim
Fatih Kısaparmak – Seni Büyük Sevdim
Hakkı Bulut – İçen Mi Günahkar
Arif Susam – Ölümsüz Sevdim
Hakan Taşıyan – Mutluluk Yağmuru
Kıvırcık Ali – Al Ömrümü
Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım
Sefa Topsakal – Korkuyorum
Müslüm Gürses – Aldana Aldana
Orhan Gencebay – Gitti De Gitti
Kibariye – Sil Baştan
Ebru Gündeş – Gönlümün Efendisi
İbrahim Tatlıses – Allah Allah
İntizar – Özlemedin Mi
Azer Bülbül – İyi Değilim
Cansever – Duman Oldum
İbrahim Erkal – Nasıl Sevmiştim
Güçlü Soydemir – Sevmedim
Ahmet Şafak – Yüreğinle Gel
Güllü – Ağlamam Ondan
Mustafa Yıldızdoğan – Saçların


download
http://turbobit.net/qa3d12cctmi0.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder