Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Karışık Damar Slow Şarkılar Mix 2015 full albüm indir

Karışık Damar Slow Şarkılar Mix 2015 full albüm indir


2006Karışık Damar Slow Şarkılar Mix 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


01.Melihcan – Seni seviyorum
02.Deniz & Seniha – Seni seviyorum
03.Ardahan – Ömre bedel
04.Tugay Ören – Saygim var
05.Ali Öztürk – Duydun mu yar
06.Yakup Ekin – Yalanmis
07.Müjde – Nefesim sensin
08.Grup As – Gitme dur
09.Rafet El Roman – Senden sonra
10.Orhan Ölmez – Bilmece
11.Gökhan Özen – Dayanamam
12.DJ 46 Caglar – Ayrilamayiz
13.Güray – Seviyorum ben
14.Özcan Deniz – Dön desem
15.Sinan Özen – Yaranamadim


download
http://turbobit.net/ef2wkx38imne.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder