Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Ayrılık Müzikleri 2018 full albüm mp3 indir

Ayrılık-Müzikleri


Ayrılık Şarkıları 2018 full albüm mp3 indirme dinleme sitesi farkıyla..


01 – Buray – Seni Sevmiyorum Artık
02 – Emre Aydın – Unut Gittiğin Bir Yerde
03 – Sezen Aksu – İhanetten Geri Kalan
04 – Yaşar – Beni Koyup Gitme
05 – maNga – Ayrılık
06 – Zeki Müren – Gitme Sana Muhtacım
07 – Niyazi Koyuncu – Ayrılık
08 – Teoman – Çoban Yıldızı
09 – Kazım Koyuncu – Koyverdun Gittun Beni
10 – Zeynep Casalini – Duvar
11 – Vega – İz Bırakanlar Unutulmaz
12 – Yalın – Ki Sen
13 – Jehan Barbur – Gidersen
14 – Fırat Tanış – Yani
15 – Aklan Akdağ – Sensizlik Varmış
16 – Ayten Alpman – Tek Başına
17 – Emre Aydin – Afili Yalnizlik
18 – Nara – Ne Olur Gitme
19 – Kazım Koyuncu – Hoşçakal (İşte Gidiyorum)
20 – Mümin Sarıkaya – Ben Yoruldum Hayat
21 – Unutama Beni – Esmeray
22 – Teoman – Senden Once Senden Sonra
23 – Müslüm Gürses – Bu Ayrılık Neden Oldu
24 – Buray – Sahiden
25 – Tarkan – Sen Çoktan Gitmişsin
26 – Emre Aydın – Herşeyden Çok
27 – Feridun Düzağaç – Beni Bırakma
28 – Ferhat Göçer – Yıllarım Gitti
29 – Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm
30 – Yokluğunda (Leyla The Band)
31 – Göksel – Gittiğinde
32 – Sezen Aksu – Vazgeçtim
33 – Ayla Dikmen – Anlamazdın
34 – Sezen Aksu – Git
35 – Harun Kolçak – Gitme Seviyorum
36 – Şahsenem – Gözyaşlarım Anlatır
37 – Cemali – Duymak İstiyorum
38 – Emre Aydın – Eyvah
39 – Kıraç – Yıllar Sonra (JoyTurk Akustik)
40 – Leman Sam – Nereye Kadar (JoyTurk Akustik)


======================================


Turbobit  /  Mail Ru /


======================================

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder