Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Radyo Seymen Orjinal Top 40 Listesi 27 Ocak 2015 full albüm indir

Radyo Seymen Orjinal Top 40 Listesi 27 Ocak 2015 full albüm indir


radyo-seymen


Radyo Seymen Orjinal Top 40 Listesi 27 Ocak 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


01 – Ankara Oyun Havaları – Bana Sarhoş Diyorlarmış
02 – Orhan Demir – Şizofren
03 – Ankaralı İbocan – Bahçem Kurudu
04 – Doktor Faruk – Ne Zaman
05 – Oğuz Yılmaz – Ayrılmam Ankaradan
06 – Ankaralı Oyun – Ölümüne Sevdim Kız Seni
07 – Özkan Özcan – Hayatı Tesbih Yapmışım
08 – Ankaralı İbocan – Neyin Kafasını Yaşıyorsun Sen
09 – Hüseyin Kağıt & Ankaralı Volkan – Duysun Bütün Ankara
10 – Kamil Ertaş – Bayram
11 – Özgür Koç & Oğuz Yılmaz – Alıştık Artık
12 – Ramazan Çelik – Kaval Havası
13 – Sincanlı Mustafa – Leyla İle Mecnun Aşk Görsün
14 – Sincanlı Mustafa – Dost Kazığı
15 – Ankara Oyun Havaları – Zevzek
16 – Ankara Oyun Havaları – Başıma Karlar yağdı
17 – Ankaralı Coşkun – Ankaranın Bağları
18 – Çubuklu Yaşar – Ali Dayı
19 – Sincanlı Mustafa – Şair oldum Sonunda
20 – Ankara Oyun Havaları – Bide Seviyom Dedi
21 – M.Abdullah Uğurlu – Entrarisi Dım Dım Yar
22 – Hüseyin Kağıt – Düşlerimde Sabahlarsın
23 – Özgür Koç & M.Taş – Her Gece Eğlenmem Mi
24 – Beypazarlı Hasan – Yerin Bambaşka
25 – Sincanlı Erkal – Nankör
26 – Konyalı Şerife – İp Attım Ucu Kaldı
27 – Umut Çakır – İğdenin Dalları
28 – Musa Şahinkaya – Hüseyin Kağıt – Usta
29 – Ahmet – Kalleşliğin Adı Sende Aşkmıdır
30 – Fatih Tosun – Bozuk Para
31 – Sevgi Petek – Doğdu’nun Düzü
32 – Çeşitli Sanatçılar – Alacağın Olsun Senin
33 – Polatlılı Nuh – Karlar Yağdı
34 – Ayaşlı Özcan – Çoban Yıldızı
35 – Salih Ataç – Düşme Sakın Ankaralı
36 – Alemci Murat – Rıza & Deli Olurum Ben
37 – Ali Albay – Başkent Ankara Benim
38 – Emrah Çakır – Bas Git Kızım İşine
39 – Gazi Duman – Ankaranın Bebeleri
40 – Oğuzhan Saraç – Diyemedim Ya’la


download
http://turbobit.net/q8e2pnzbl8c1.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder