Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Türkçe Pop En Yeniler 2020 indir


01 – Feride Hilal Akın – Tutku
02 – Emre Aydın – Yalnızım Dostlarım
03 – maNga – Zor
04 – Ufuk Beydemir – Gerçek Nerede (Akustik)
05 – Deha Bilimlier – Dalga Dalga
06 – Mazhar Alanson – Yazan Aşık
07 – Sertab Erener – Bu Dünya
08 – Bahadır Tatlıöz feat. Aydın Kurtoğlu & Gülden & Mustafa Ceceli – Ben de Özledim
09 – Derya Uluğ – Göremedim Bi de Sen Bak
10 – Pınar Süer – Bende Kalsın
11 – Nahide Babashlı – Yaralı
12 – Mustafa İpekçi oğlu & Hakan Altun – Haydi Abbas
13 – Serdar Ortaç – Ok Çıkmış Yaydan
14 – Gülçin Ergül – Ferman
15 – Bergüzar Korel – Son Mektup
16 – Tuğba Yurt- Taş Yürek
17 – Ümit Besen feat Gökçe – Seviyorum Özlüyorum
18 – İrem Derici – Dudak Payı
19 – Bahadır Sağlam – Herkesler Tanır
20 – Edis – Perişanım
21 – Ziynet Sali & Bilal Sonses – Yara
22 – Nil Karaibrahimgil – Sakız Adası
23 – Gökhan Tepe – Asmalı
24 – Yalın – Ya Sabır
25 – Mustafa Ceceli – Ki Sen
26 – Mustafa Sandal & Melis Fis & Defkhan – Yanında
27 – Kenan Doğulu – Bizimdir
28 – Ufuk Beydemir – N’aber
29 – Erol Evgin & Funda Arar – Deli Divane
30 – Bahadır Tatlıöz – Aldırma
31 – Gökhan Akar – Ruh Eşi
32 – Burcu Güneş – Bir Kadın
33 – Hande Ünsal – İyi misin?
34 – Irmak Arıcı – Kula Bela
35 – İdo Tatlıses – Buluşacaktık
36 – Sena Şener – Teni Tenime
37 – Tuna Kiremitçi – Sevmek mi Sevilmek mi
38 – Demet Akalın feat. Haktan – Yekten
39 – Bora Duran – Saklarım
40 – Tuğba Yurt- Yas
41 – Cem Belevi & Tetik – Adaleti Yok
42 – Bengü – Günaydın
43 – Derya Bedavacı – Naz Değil
44 – Hayko Cepkin – Hayvaaağ1n
45 – Aynur Aydın & Damla Yıldız – Yağdır
46 – Funda Arar – Doldur Yüreğimi
47 – Ziynet Sali – Ömrüm
48 – Murat Boz – Can Kenarım
49 – Seda Sayan – Düşerim
50 – Gülben Ergen – Bu Benim Hayatım




Türkçe Pop En Yeniler 2020 indir

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder