Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Türkçe Pop Düet Şarkılar 2018 full albüm indir

turkce duet


Türkçe Pop Düet Şarkılar 2018 full albüm indir


Yine Sevebilirim – Tuna Kiremitçi
Bana Aşk Ver – Aynur Aydın
Kediler – Barlas Tan Özemek
Müptelayım Sana – Harun Kolçak
Bilsem ki – Safiye Soyman
Günah – Ferhat Göçer
Hüzün Sisleri – Gökhan Bölükçü
Gitsin Yolla – Gökhan Doğanay
Öldüm Sahiden – Ebru Yaşar
Dinleyiverin Gari – What Da Funk
Bilmece – Deniz Açılmış
Derdim Çok – Ozan Doğulu
Seni Seviyorum – Seda Sayan
Gelme – Sinan Ceceli
İstanbul Beni Yordu – Buğra
Elveda – Vera
Sakin Ol – Doğukan Manço
Al Götür Beni – Mustafa Ceceli
İncir – İlyas Yalçıntaş
Ne Biliyorsun Hakkımda? – Gülden Mutlu
Çok Özledim – Zeynep İlkgün
Dilek Tutmak – Genç Osman
Yanımda Kal – Harun Kolçak
Sana Dair – Tuna Kiremitçi
Havalı Yarim – Serdar Ortaç
Yarım Kalanlara Rağmen – (Serdar Ayyıldız Remake) Zeynep Sağdaş
Bir Ben Bir İstanbul – Bahadır Tatlıöz
Aşinayız – Murat Dalkılıç
Eski Bahar Şarkısı – Sen Oku – Mahmut Çınar & Gözde Öney
Nankör Kedi – Berk Gürman
Kaşlar Kara – Eda Alakuş
Aşkın Zindanları – Bahadır Tatlıöz
Ayla Çelik – Bağdat
Bengü – Sanki
Orhan Ölmez – Adam ve Kadın
Murat Yeter – Gönlümün Efendisi
Sinan Akçıl – Biri Bana Gelsin
Teoman – İki Aşk
Işın Karaca – Sevmekten Anladığım
Oğuzhan Uğur – Mağlubiyet 
Yeşim Salkım – Erkeğin Zillisi 
Ebru Cündübeyoğlu – Kalbimin Efendisi
Ceylan Ertem – Kör Heves
Birol Giray – iki Yol


indir djgokmen indir indir



Turbobit Hitfile Cloud

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder