Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

dj gokmen En Çok Dinlenen Türkçe Hit Şarkılar İndir (2016) 100 Adet

Ekim Ayı En Çok Dinlenen Türkçe Hit Şarkılar İndir (2016) 100 Adet
dj gokmen En Çok Dinlenen Türkçe Hit Şarkılar İndir (2016) 100 Adet


2016 yılı Ekim ayı boyunca Türkiye’de en çok dinlenen, en çok indirilen, en popüler 100 Türkçe hit şarkıyı bu sayfamızda indirebilirsiniz.


İndirme linki aşağıdadır. Şarkılar yüksek ses kalitesine sahiptir.


Şarkıların Listesi


1 – Aleyna Tilki – Cevapsız Çınlama (feat. Emrah Karaduman)

2 – Gökhan Türkmen feat. Harun Kolçak – Yanımda Kal

3 – İrem Derici feat. Harun Kolçak – Gir Kanıma

4 – Tan Taşçı feat. Harun Kolçak – Gitme Seviyorum

5 – Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan – Şarttır

6 – Gülçin Ergül feat. Harun Kolçak – Ağlat Beni

7 – Edis – Dudak

8 – Ziynet Sali – Yağmur (feat. Ozan Doğulu)

9 – Oğuzhan Koç – Bulutlara Esir Olduk

1 – Yalın – Tatlıyla Balla

11 – Tuğba Yurt – Güç Bende Artık

12 – Mustafa Sandal – Hepsi Aşktan

13 – İrem Derici – Dur Yavaş

14 – Ece Seçkin – Adeyyo

15 – Ümit Besen feat. Pamela – Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi

16 – Tuğba Yurt feat. Harun Kolçak – Deli Et Beni

17 – Hande Yener – Deli Bile

18 – Deniz Seki – Nerelerdeydin

19 – Murat Boz – Adını Bilen Yazsın

20 – Sıla – Yan Benimle

21 – Aydın Kurtoğlu – Yak

22 – Yaşar feat. Harun Kolçak – Haketmedim Ayrılığı

23 – Zara feat. Harun Kolçak – Korkuyorum

24 – Kubat feat. Harun Kolçak – Dualarım Yoluna

25 – Işın Karaca feat. Harun Kolçak – Elimde Değil

26 – Hande Ünsal – İki Çift Laf

27 – Tarkan – Cuppa

28 – Hande Yener – Seviyorsun

29 – Aşkın Nur Yengi feat. Harun Kolçak – Bile Bile

30 – Kalben – Haydi Söyle

31 – Tuna Kiremitçi & Gonca Vuslateri – Sana Dair

32 – Derya Uluğ – Okyanus

33 – Gülden Mutlu – Bye Bye

34 – Hande Yener – Mor

35 – Emre Kaya – Dın Dın

36 – Mustafa Sandal – Dön Dünya

37 – Murat Dalkılıç – Ben Bilmem

38 – Eypio & Burak King – Günah Benim

39 – Funda Arar – Ömrüme Yetiş

40 – Bengü – Sığamıyorum

41 – Volkan Konak – Aleni Aleni

42 – Berkay – Uygun Adım

43 – İlyas Yalçıntaş – İçimdeki Duman

44 – Emre Aydın – Buralar Yalan

45 – Bahtiyar Özdemir – Lokum

46 – Simge – Kamera

47 – Teoman feat. İrem Candar – İki Aşk

48 – Aziz – Efso

49 – Gökhan Özen – Değişir Dünya

50 – Cem Belevi – Alışamıyorum

51 – Gökhan Türkmen – Öyle Güzel Ki

52 – Athena – Ses Etme

53 – Erkan Petekkaya – Divane Aşık Gibi

54 – Buray – Kimsenin Suçu Yok

55 – Hakan Kahraman feat. Harun Kolçak – Vermem Seni Ellere

56 – Altan Çetin – Aleni Aleni

57 – Bedük feat. Harun Kolçak – Sensiz Olmam

58 – Elif – Eşim Benzerim Yok

59 – Resul Dindar – Hiç

60 – Elif Kaya – Tövbe Tövbe

61 – Beyza Durmaz – Ben Naptım

62 – Alişan Göksu feat. Harun Kolçak – Ölürüm Elinde

63 – Kalben – Sadece

64 – Özge Gürel – Affet

65 – Gizem Karaca – Yak Gel

66 – Sıla – Engerek

67 – Tuna Kiremitçi & Pamela – Uçmak İstiyorsan

68 – Anıl Durmuş – Unutamadım Adını

69 – Umut Kuzey feat. Harun Kolçak – Müptelayım Sana

70 – Ayşegül Aldinç – Durum Leyla

71 – Niyazi Koyuncu feat. Ceylan Ertem – Kalbime Yağan Kar

72 – Betül Demir feat. Emirhan Cengiz – Hacıyatmaz

73 – Serdar Ortaç – Gıybet

74 – Simge – Yankı

75 – Kadir Doğulu – Hakim Bey

76 – Model – Mey

77 – Buray -Sen Sevda Mısın

78 – Emre Karayel – Masal

79 – Onurr – Ruj

80 – Sezen Aksu – Vazgeçtim

81 – Serdar Ortaç – Sulu Göz

82 – Deniz Çakır – Sen Benim Şarkılarımsın

83 – Sıla – Afitap

84 – Yirmi7 – Sokak Lambası

85 – İrem Derici – Evlenmene Bak

86 – Oktay Kaynarca – Niye Çattın Kaşlarını

87 – Gülben Ergen – Panda

88 – Hande Yener – Emrine Amade

89 – Nazan Öncel – Sakin Ol Şampiyon

90 – Ayla Çelik – Bağdat

91 – Gripin – Beni Boş Yere Yorma

92 – Koray Avcı – Hoş Geldin

93 – Hande Yener – Vah Vah

94 – Sezen Aksu – Vay

95 – Murat Boz – Janti

96 – Sertab Erener – Kime Diyorum

97 – Yalın – Sesinde Aşk Var

98 – Murat Boz feat. Ebru Gündeş – Gün Ağardı

99 – Çağatay Ulusoy – Mutlu Sonsuz (Delibal Orijinal Soundtrack)

100 – Tan Taşçı – Nasıl Seveceğim


turbobit.net…



dj gokmen En Çok Dinlenen Türkçe Hit Şarkılar İndir (2016) 100 Adet
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder