Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Power Türk Fm Top 40 Listesi Kasım 2016 full albüm indir

power-turk


Power Türk Fm Top 40 Listesi Kasım 2016 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..


tracklist


01. Buray – Kimsenin Suçu Yok
02. Yalın – Tatlıyla Balla
03. Tuğba Yurt – Güç Bende Artık
04. Sertap Erener – Kime Diyorum
05. Fettah Can – Sen En Çok Aşksın
06. Ece Seçkin – Adeyyo
07. Murat Dalkılıç – Ben Bilmem
08. Gripin – Beni Boş Yere Yorma
09. Aydın Kurtoğlu – Yak
10. Yirmi7 – Sokak Lambası
11. Sıla – Afitap
12. Bengü – Sığamıyorum
13. Ozan Doğulu feat. Ziynet Sali – Yağmur
14. Simge – Kamera
15. Cem Belevi – Alışamıyorum
16. Berkay – Uygun Adım
17. Tarkan – Cuppa
18. Mabel Matiz – Ahu
19. Mehmet Erdem – Sarı Çizmeli Mehmet Ağa
20. Demet Akalın – Pırlanta
21. Edis – Dudak
22. Hande Yener – Deli Bile
23. Derya Uluğ – Okyanus
24. Murat Boz – Adını Bilen Yazsın
25. Gökhan Türkmen feat. GT Band – Vay Halimize
26. Emre Aydın – Buralar Yalan
27. Fikret Dedeoğlu – Haklısın
28. Zakkum – Al Gece Yarılarımı Benden
29. Emrah Karaduman – Cevapsız Çınlama
30. Deniz Seki – Nerelerdeydin
31. Gökhan Özen – Değişir Dünya
32. Mustafa Sandal – Hepsi Aşktan
33. Rafet El Roman – Kurşun
34. Sıla – Engerek
35. İrem Derici – Dur, Yavaş
36. Aydilge – Aşk Olmak
37. Gülben Ergen – Panda
38. Irfan Özata – Meşrep
39. Güntaç Özdemir – Nerde
40. Ayshe – Ben Bile Şok


downloadturbobit.net/3xsyez61q8kc.html


Google Aramaları : Power Türk, Power Türk top 40, Power Türk en çok dinlenen şarkılar, boxca mp3 indir, mobil mp3 indir, hızlı şarkı indir, power türk şarkıları indir, power türk andralin indir, 2016 türkçe pop indir, türkçe karışık albüm indir, radyo listeleri indir, radyo top 40 indir, Kasım ayı top 40 indir, radyoların hir şarkıları indir, power türk hit şarkılar indir, power türk albümü indir, türkçe pop indir,



Power Türk Fm Top 40 Listesi Kasım 2016 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder