Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ocak 2015 indir

 Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ocak 2015 indir


ttnet-indirilen-dinlenen Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ocak 2015 indirme dinleme sitesi.



Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et

Mehmet Erdem – Gibi Gibi

Model – Antidepresan Gülümsemesi

Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

İrem Derici – Bir Miyiz

Rafet El Roman – Adımla Seslendi

Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye

Gülşen & Murat Boz – İltimas

Demet Akalın – İlahi Adalet

Sinan Akçıl – Tabi Tabi

N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Yalın – Aşk Diye

Berkay – İnanırım

Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar

Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı

Serdar Ortaç – Tanrım

Gökhan Özen – Benden Sorulur

Silva & Mandi – Te Ka Lali Shript

Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker

Emre Kaya – Apayrı

Sibel Can – Kış Masalı

Ferhat Göçer – Sarıl Bana

Mustafa Ceceli – Aşk Döşeği

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol

Sıla – Vaziyetler

Hande Yener – Alt Dudak

Zara – Senden Vazgeçmem

İdo Tatlıses – Sonsuz Teşekkürler

Ezo & Rafet El Roman – Git Diyemem

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Yonca Lodi – Oniki Ay

Selim Gülgören – Adım Adım

Oğuzhan Koç – Ayy

Kenan Doğulu – Rica

Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Bahadır Tatlıöz – Beni Yak

Öykü Gürman – Nem Alacak Felek

Yonca Evcimik – Burası İstanbul



Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 30 Ocak 2015 indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder