Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Türkü Radyo En Beğenilen Türküler 2014 full albüm indir

Türkü Radyo En Beğenilen Türküler 2014 full albüm indir Türkü Radyo En Beğenilen Türküler 2014 full albüm indir


Aklina Gelecegim_Yasemin Yildız
Burcin Carsambayi Sel Aldi
Cengiz Ozkan Yesil Ayna
Daglar Dagimdir Benim
Degmen Benim Gamli Yasli Gönlüme Zara_Destanlasan Türküler
Destanlasan Turkuler Ekrem Duzgunoglu Yesil Ayna
Divane Asik Gibi
Ekrem Celebi – Su Metrisin Onü
Elif Dedim
Erdal Erzincan Dost Bildigim Ele Dondu
Erdal Erzincan Son Bende Bu Dunyaya Al Mendili
Erdal Erzincan Ismail Ozden Tolga Sag Aglasam Mi
Erdal Erzincan Ismail Ozden-Tolga Sag Yar Senin Derdinden
Erkan Ogur Bugun Ben Bir Güzel Gördüm
Erkan Ogur Yarim Senden Ayrilali
Erkan Ogur & Ismail H. Demircioglu – Pencereden Kar Geliyor
Erzurum Turkuleri Ela Gozlum Ben Bu Elden Gidersem
Erzurum Turkuleri Kavurma Koydum Tasa
Fahrettin Karaardic -Saclarindan Bir Tel Yolla Süper Damar of
Faruk Tinaz – Beyaz Giyme
Firari Elagozlum
Fon Müzik Yar Demedin
Gamzedeyim Deva Bulmam
Garip Bir Kustu Gonlum
Gelmezsen Gelme
Giresun Türküleri
Grup Yorum Mahpushane Turkuleri Mapusun Icinde
Gulsen Kutlu Gayri Ben Dayanamam Bu Hasrete
Mahsun Kirmizigul Nemrut
Mapushane Türküleri Cengiz Ozkan-Bir Firtina Tuttu Bizi
Mehmet Yakar Anteplim
Metin Karatas Soyleme
Mustafa Ozarslan Bu Dünyada Uc Sey Var
Mustafa Ozarslan Bu Senede Böyle Oldu
Mustafa Ozarslan Yaz Baharim Dondu Kisa
Mustafa Ozarslan Yildiz Dagi
Oguz Aksac Mektebin Bacalari
Olgun Simsek Sad Olup Da Gülmedim
Onur San Yesil Basli Gövel Ordek
Saclarindan Bir Tel Yolla Tmc
Turk Halk Muzigi Enstrumental – Bilmem Aglasammi
Türkü Gerizler Basi
Türkü Intizar
Türkü Metris
Türkü Sen Olmayinca
Türkü Silahlar
Türkü Su Getir
Türkü Unutursun Mihribanim
Türkü Yine Yesillendi
Türkü-Sürgün Sevdam
Urfa Geceleri Daglar Dagimdir Benim
Urfa Geceleri Ezo Gelin U.H
Urfa Sira Geceleri Ninni Bebek
Urfa Sira Geceleri Talan Oldu
Yavuz Bingol Degmen Benim Gamli Yasli Gonlume
Yemen Turkusu
Yesil Basli Gövel Ordek
Yesil Ordek Gibi Daldım Göllere
Yildirim Budak Leylican
Yildirim Budak Vay Basima
Yildirim Budak Yardan Cektiklerim
Yildirim Budak Yusuf Baba
Zara Zeynebim
Zara Beyaz Giyme
Zara Keklik Gibi
Zara Omrümce Hep Adim Adim
Zara Sad Olup Gülmedim


 





Türkü Radyo En Beğenilen Türküler 2014 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder