Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 03 Nisan 2014 full albüm indir

Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 03 Nisan 2014 full albüm indir



Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 03 Nisan 2014 full albüm indirme dinleme sitesi


Bengü – Saygımdan

Hande Yener & V.Tamöz – Biri Var

Bora Duran – İnsan

Model – Ağlamam Zaman Aldı

Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu

Emre Aydın – Eyvah

Gülşen – Irgalamaz Beni

Funda Arar & Enbe – Hafiza

Betül Demir – Helalleşemedik

Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına

Burcu Güneş – Unutma Beni Çiçekleri

Duman – Yürek

Ferhat Göçer – Git

Yaşar – Anlatamıyorum

Teoman – Haziran

Gece Yolcuları – Meyhaneler Sen

Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz

İrem – Sevgi Olsun Taştan Olsun

Atiye – Ya Habibi

Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan

Gripin – Bir Cevabım Var Mı

Berkay – İzmirli

Gökhan Özen – İki Yeni Yabancı

Mabel Matiz – Aşk Yok Olmaktır

Yüksek Sadakat – Seninle

Sadık Karan – Sen Unut

Merve Özbey – Helal Ettim

Gökhan Keser – Hiç Vaktim Yok

Sibel Can & Halil Sezai – Galata

Fettah Can – Kalp Ağrısı

Fuat Güner – Beni Hasrete Alıştır

Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

İrfan Özata – Tuhaf Geliyor

Ece Seçkin – Şok Oldum

Aslı Demirer – O Şarkı

Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma

Mavi & G.Saylıman – Yakışmaz Bana

Sıla – Vaziyetler

Kibariye – Sil Baştan







Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 03 Nisan 2014 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder