Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Number 1 Türk Orjinal Top 40 Listesi 27 Mart 2014 full albüm indir

Number 1 Türk Orjinal Top 40 Listesi 27 Mart 2014 full albüm indir



Bengü – Saygımdan

Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına

Funda Arar & Enbe – Hafiza

Emre Aydın – Eyvah

İrem – Sevgi Olsun Taştan Olsun

Model – Ağlamam Zaman Aldı

Ferhat Göçer – Git

Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu

Bora Duran – İnsan

Duman – Yürek

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Gece Yolcuları – Meyhaneler Sen

Gülşen – Irgalamaz Beni

Betül Demir – Helalleşemedik

Mustafa Sandal – Tesir Altında

Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim

Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz

Gökhan Özen – Ne Farkeder

Gripin – Bir Cevabım Var Mı

Mustafa Ceceli – Söyle Canım

Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan

Murat Dalkılıç – Neyleyim İstanbulu

Sıla – Vaziyetler

Özgün – Yıllar Sonra

Mabel Matiz – Aşk Yok Olmaktır

Burcu Güneş – Unutma Beni Çiçekleri

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Merve Özbey – Helal Ettim

Sibel Can – Kış Masalı

Gökhan Keser – Hiç Vaktim Yok

Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm

Aslı Demirer – O Şarkı

C.Ertem & Mabel Matiz – Kör Heves

Oğuzhan Koç – Her Aşk Bir Gün Biter

Fettah Can – Kalp Ağrısı

Ayşe Özyılmazel – Nefis

Tan Taşçı – Bırak Beni

Kıraç – Çık Hayatımdan

Gökhan Tepe – Veda Makamı

Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma







Number 1 Türk Orjinal Top 40 Listesi 27 Mart 2014 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder