Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Show Radyo - Orjinal Top 40 Listesi (25 Şubat 2014)

Otomatik taslak



Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu
Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına
Betül Demir – Helalleşemedik
Bengü – Saygımdan
Hande Yener & V.Tamöz – Biri Var
Funda Arar & Enbe – Hafiza
Emre Aydın – Eyvah
Model – Ağlamam Zaman Aldı
Gökhan Özen – Ne Farkeder
Duman – Yürek
Merve Özbey – Helal Ettim
Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim
Fettah Can – Kalp Ağrısı
Mabel Matiz – Aşk Yok Olmaktır
Ferhat Göçer – Git
Gülşen – Irgalamaz Beni
Murat Dalkılıç – Neyleyim İstanbulu
Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan
Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm
Oğuzhan Koç – Yanımda Olsan
Bora Duran – İnsan
Gökhan Tepe – Veda Makamı
Sibel Can – Kış Masalı
Işın Karaca – Helal Olsun
Adem Gümüşkaya – Kış Masalı
Sıla – Vaziyetler
Teoman – Haziran
Aydilge – Aşk Paylaşılmaz
Gripin – Bir Cevabım Var Mı
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Tan Taşçı – Bırak Beni
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz
Bedük – Koyver Kendini
Burcu Güneş – Unutma Beni Çiçekleri
Kenan Doğulu – Kız Sana Hayran
Keremcem – Berbat
Ayşe Özyılmazel – Nefis
Feridun Düzağaç – Tek Başına


Otomatik taslak









Show Radyo - Orjinal Top 40 Listesi (25 Şubat 2014)
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder