Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 20 Ekim 2013 full albüm download

Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 20 Ekim 2013 full albüm download


damarfm 300x2961


Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 20 Ekim 2013 full albüm download LiveoFMusic.


 


tracklist


Müslüm Gürses – Kaç Kadeh Kırıldı

Hüseyin Kağıt – Karışmayın Sevdama

Alişan – Seni Biraz Fazla Sevdim

İntizar – Özlemedin Mi

Metin Işık – Hasret Koydum Ben Adını

Güçlü Soydemir – Sevmedim

Tarkan – Firuze

Rafet El Roman – Kalbine Sürgün

Ferdi Tayfur – Sensin Tesellim

Ebru Gündeş – Gönlümün Efendisi

Ankaralı Namık – Karakaş Gözlere Elmas

Hakan Taşıyan – Davacıyım

Baha – Tanrım Kaderime Bir El At

Ayhan Günyıl – Gitme Sana Muhtacım

Kubat – Hangimiz Sevmedik

Yıldız Tilbe – Tek Sevenim Sen Olsan

Zara – Aşk Bir Izdırap

Güllü – Acımıyorsan

Kibariye – Seni Yazdım Kalbime

Azer Bülbül – İyi Değilim

Orhan Gencebay – Gitti De Gitti

Yusuf Guney – Ördü Kader Ağlarını

Cengiz Kurtoğlu – Gece Olunca

Kıvırcık Ali – Kör Olasıca

Etkin – Düşünmedin Mi

Funda Arar – Adını Sen Koy

Kamuran Akkor – Bir Ateşe Attın Beni

Ferman Toprak – Hayatı Tespih Yapmışım

İsmail Yk – Duydum Çok Mutsuzsun

İbrahim Tatlıses – Kurşuna Gerek Yok


download


Turbobit Download


Letitbit Download


Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıkla


Letitbit Refimden Üyelik İçin Tıkla



Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 20 Ekim 2013 full albüm download
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder