Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 17 Haziran 2013

8065db260785180


Yalın – Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda

Murat Boz – Vazgeçmem

Sertab Erener – İyileşiyorum

Şebnem Ferah – Birileri Var

Şebnem Ferah – Kalbim Mezar

Gülşen – Yatcaz Kalkcaz Ordayım

Şebnem Ferah – Od

Gripin – Aşk Nerden Nereye

Şebnem Ferah – Çok Yorgunum

Rafet El Roman – Yadigar

Bengü – Yaralı

Atiye – Soygun Var

Rafet El Roman – Kalbine Sürgün

Sertab Erener – Öyle De Güzel

Mustafa Ceceli – Aman

Oğuz Berkay & Murat Boz – Olmuyor

Inna – İnndia (Orjinal)

Gülşen – Kardan Adam

Özgün – Tatil

Demet Akalın – Giderli Şarkılar

Kazım Koyuncu – İşte Gidiyorum

Işın Karaca – Seve Seve

Burcu Güneş – Gül Kokusu

Seksendört – Yağmur Yüreklim

Rafet El Roman – Can Bedenden

Rafet El Roman – Ayrılık

Model – Makyaj

Gökhan Özen – Budala

Gülşen – Irgalamaz Beni

Sertab Erener – Dönmüyorsun

Demet Akalın – Türkan

Merve Özbey – Duman

Işın Karaca – Geceyi Sana Yazdım

Sertab Erener – Cumartesi Pazar

Kolpa – Nasıl Öğrendin Unutmayı

Nilüfer & Emre Aydın – Son Perde

Selçuk Balcı – Beni Düşünmedun Mi

Ferhat Göçer – Yarabbim

Will I & Justin Bieber – That Power

Müslüm Gürses – Asi ve Mavi


6ZwQjgG


Turbobit-Bitshare


Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıkla



Ttnet İndirilen Orjinal Top 40 Listesi 17 Haziran 2013
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder