Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Ttnet Dinlenen Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015


Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et

Gökhan Özen – Benden Sorulur

Rafet El Roman – Adımla Seslendi

İrem Derici – Bir Miyiz

Sinan Akçıl – Tabi Tabi

Gülşen & Murat Boz – İltimas

Demet Akalın – İlahi Adalet

Berkay – İnanırım

N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye

Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker

Serdar Ortaç – Tanrım

Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar

Yalın – Aşk Diye

Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı

Emre Kaya – Apayrı

Sibel Can & Halil Sezai – Galata

Ferhat Göçer – Sarıl Bana

Yusuf Güney – Melekler Bana Yazmış

Tolga Çevik & Ö.Atik – Yalan Sanırım

Atiye & İskender Paydaş – Yetmez

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Selim Gülgören – Günlerden Aşk

Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma

Tuğba Özerk – Derin Darbe

Hakan Peker – Mütemadiyen

Soner Arıca – İyisi Geliyor

Sinan Özen – Bir Kızıl Goncaya Benzer

Emre Aydın – Bitti Tebrikler

Oğuzhan Koç – Ayy

Levent Dörter – Kağıt Kesiği

Işın Karaca – Az Bi Mesafe

Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk

Ezo & Rafet El Roman – Git Diyemem

Hande Yener – Alt Dudak

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Koray Çapanoğlu – Bu Saatte Uyuma

D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol



Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Ttnet Dinlenen Orjinal Top 40 Listesi 24 Ocak 2015
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder