Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 21 Ocak 2015


Radyo D – Orjinal Top 40 Listesi (21 Ocak 2015)


192 Kbps Kalitesindedir



Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

Mehmet Erdem – Gibi Gibi

Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et

Gülşen & Murat Boz – İltimas

Hande Yener – Alt Dudak

Gökhan Özen – Benden Sorulur

N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Ferhat Göçer – Sarıl Bana

Demet Akalın – İlahi Adalet

Yalın – Aşk Diye

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Serdar Ortaç – Tanrım

Mustafa Ceceli – Aşk Döşeği

Emre Kaya – Apayrı

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Sıla – Vaziyetler

Sinan Akçıl – Tabi Tabi

Gökhan Keser – Hiç Vaktim Yok

Emre Aydın – Bitti Tebrikler

Model – Antidepresan Gülümsemesi

İrem Derici – Bir Miyiz

Oğuzhan Koç – Ayy

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Atiye & İskender Paydaş – Yetmez

Rafet El Roman – Adımla Seslendi

Gökçe – Çık Hayatımdan

Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk

Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker

Berkay – İnanırım

Yonca Lodi – Oniki Ay

Zara – Senden Vazgeçmem

Cansu – Kalk Gel Bana

Metin Arolat – Karavan

Bora Duran – İnsan

Ömür Gedik – Bekle Bekle

Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar

D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol

Manevra – Mucize

Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye

Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı



Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Hitfile Download



Radyo D Orjinal Top 40 Listesi 21 Ocak 2015
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder