Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Pop Top 100 Listesi Vol.1 2015


Model – Pembe Mezarlık

Linet – Ask Ordusu

Ozan – Sekerim Benim

Berkay – Taburcu

Ajda Pekkan – Yakar Geçerim

Murat Boz – Sallana Sallana

Murat Dalkılıç – Külah

Emel Yalcin – Asktan Ölelim

Harun Kolcak – Oldüm Elinden

Kara – Deli Gönlüme

Ibrahim Tatlises – Tek Tek

Bendeniz – Güzeller Güzeli

Hulya Avsar – Sevdim

Candan Ercetin – Parcalandim

Atila Tas – Kınalı Kuzum

Berksan – Allahim

Gokhan Ozen – Citirim

İsmail Yk – Bas Gaza

Baha – Ask Acisi

Pinar Aylin – Yalvaramam

Betül Demir – Mıknatıs

Emel – Illallah

Ebru Gundes – Anlatamam

Nez – Hersey Bos

Goksel – Bi Seni Konusurum

Asuman Krause – Hep Yek

Onur Kiris – 5 Yildizli

Hulya Bozkaya – Ifadeni Alirim

Mustafa Sandal – Aşka Yürek Gerek

Kenan Dogulu – Güzeller Icinden

Ragga Oktay – Olduren Ask

Davut Guloglu – Yalan Mi

Gulsen – En Sahanesinden

Mustafa Sandal – Moonlight

Alex – Depresif Polyanna

Lara – Guvenmiyorumm

Faruk K – Kalbime Iyi Davran

Rafet El Roman – Hayat Huzunlu

Gurkan – Beddua

Ceylan – Hezalle

Aylince – Gecelerin Kurdu

Atiye – Budur

Gulben Ergen – Ask Bocegim

Gokhan Ozen – N’apardin

Halil Kocak – Kolonya

Emirkan – Gule Gule

Dogus – Affetmes

Hamiyet – Kardan Adam

Demet Akalın – Olacak Olacak

Hakan Peker – Yak Beni

Ege – Gulum Benim

Avrasya – Ay Kara

Mfö – Hep Yaşın 19

Asya – Bosver Hayat Kisa

Oguz Yilmaz – Vay Seni Vay Vay

Caglar – Cilli Bom Bom

Athena – Palavra

Isin Karaca – Yaz

Akın – Kız Milleti

Ceynur – Arabada Dinle

Dj Akman – Apaçi

Levent Yuksel – Hep Sevecegim

Hadise – Aşk Kaç Beden Giyer

Askin Nur Yengi – Borcum Olsun

Kayahan – Karabiberim

Hilal Cebeci – Ipe Ipe

Beyza Durmaz – Koku

Izel – Biz Hep Boyleyiz

Deniz Arcak – Dunya Ayni Dunya

Bengü – Aşkım

Erkan Güleryüz – Karambol

Emrah – Ayrilda Gel

Aysegul Aldinc – Ben Yar Olmam

Hande Yener – Kirmizi

Nazan Oncel – Lo Lo Lo

Hakan Altun – Unutamiyorum

Celik – Selam Soyle

Petek – Foolish Casanova

Murat Basaran – Yok Canimin Ici

Mirkelam – Asuman Pansuman

Fatih Ürek – Hayde

Nil – Her Şeyi Duymak İstiyorum

Emir & Gülşen – Sudan Sebep

Burcu Gunes – Cile Bulbulum

Deniz Seki – Boyle Gelmis

Hatice – Blöf

Gökçe – Ne Yapardım

Nadide Sultan – Olmadı Gitti

Gulhan – Geliyorum Yoldayim

Baris – Olu Cicekler

Hande Yener – Bana Anlat

Aydilge – Kilit

Eda – Sevenler Anlar

Rober Hatemo – Hurra

Adrenalin – Aşk Defteri

Nalan – Hic Hakkin Yok

Hakan Peker – Ask Bana Lazim

Ali Güven – Gönlünden Taşındım

Dilek Budak – Bip

Emre Altug – Fani Dunya




Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Pop Top 100 Listesi Vol.1 2015
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder