Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

İstanbul Fm Orjinal Top 40 Listesi 05 Ocak 2015 indir

 İstanbul Fm Orjinal Top 40 Listesi 05 Ocak 2015 indir


focus_keyword i f1 3af1fc3


İstanbul Fm – Orjinal Top 40 Listesi (05 Ocak 2015)



192 Kbps Kalitesindedir


focus_keyword a i1 387227f


Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

Hande Yener – Alt Dudak

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine

Demet Akalın – İlahi Adalet

Gülşen & Murat Boz – İltimas

N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Berkay – İnanırım

Merve Özbey – Helal Ettim

Gökhan Özen – Benden Sorulur

Yalın – Yeniden

Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı

Emre Kaya – Apayrı

Serdar Ortaç – Tanrım

Rafet El Roman – Adımla Seslendi

Ferhat Göçer – Sarıl Bana

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Sinan Akçıl – Tabi Tabi

D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol

Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar

Bahadır Tatlıöz – Beni Yak

Işın Karaca – Az Bi Mesafe

Kutsi – Yaz Günü

Tuğba Özerk – Derin Darbe

Melis Kar – Kaçak

Emre Aydın – Bitti Tebrikler

Model – Antidepresan Gülümsemesi

Özgün – Öpücem

Cansu – Kalk Gel Bana

Selim Gülgören – Adım Adım

İrem Derici – Bir Miyiz

Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk

Sıla – Yabancı

Kenan Doğulu – Rica

Fettah Can – Yonca Bahçesi

Levent Dörter – Kağıt Kesiği

Yonca Lodi – Oniki Ay

Yıldız Kaplan – Uçabiliriz

Metin Arolat – Karavan


focus_keyword d l1 3872290


Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



İstanbul Fm Orjinal Top 40 Listesi 05 Ocak 2015 indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder