Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 01 Ocak 2015 indir


Gülşen & Murat Boz – İltimas

Yıldız Tilbe – Şivesi Sensin Aşkın

Atiye & İskender Paydaş – Yetmez

Hande Yener – Alt Dudak

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Elif Karlı – Seni Vururum Ben

İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine

Selim Gülgören – Adım Adım

Bahadır Tatlıöz – Beni Yak

Bedük – Halkalı Şeker

Hazal – Aşktan Bıçak

Demet Akalın – İlahi Adalet

Berna – Son Verdim Kalbimin İşine

B.Yeter & Nil Yıldız – Aşık Olasım Var

Cenk Eren – Az Zehir Az Da Bal

D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

Kutsi – Yaz Günü

Levent Dörter – Kağıt Kesiği

Manga – Fazla Aşkı Olan Var Mı

N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker

Sagopa Kajmer – Ahmak Islatan

Sertab Erener – Öyle Birini Sevdim Ki

U.Umay & Cem Adrian – Anlat Onlara

Yalın – Yeniden

Can Sever – Notalar Ağlıyor

Çağla – Nasıl Yani Bilmiyormusun

Sinan Akçıl – Tabi Tabi

Serdar Ortaç – Tanrım

Emre Demir – Bugün Günlerden Sen

Emre Kaya – Apayrı

Göksel Tan – Olur Görürsem Söylerim

Günel – Herşeye Değer

Suat Aslan – Sadece Seviyorum

Kaan Balcı – Gidemedim

Kerem Bayar – Müzmin Bekar

Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

Serkan Modalı – Romeo & Juliet

Sestesteron – Aşk Oyunu



Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 01 Ocak 2015 indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder