Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Pal Fm Orjinal Top 40 Listesi 16 Aralık 2014 İndir



Gülşen & Murat Boz – İltimas

Hande Yener – Alt Dudak

Kenan Doğulu – Rica

Gökçe – Çık Hayatımdan

Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker

Gökhan Türkmen – Çatı Katı

N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman

Emre Kaya – Apayrı

Model – Antidepresan Gülümsemesi

Ziynet Sali – Senin Olsun

Ferhat Göçer – Sarıl Bana

Gökhan Özen – Benden Sorulur

Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam

Nil – Kanatlarım Var Ruhumda

Berkay – İnanırım

Yeşim Salkım – Duymayan Kalmasın

Duman – Melankoli

Cansu – Kalk Gel Bana

Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et

Demet Akalın – İlahi Adalet

Merve Özbey – Helal Ettim

Kutsi – Yaz Günü

Sıla – Vaziyetler

Umut Kaya – Canım Çok Yanıyor

İrem Derici – Bir Miyiz

Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar

Mehmet Erdem – Gibi Gibi

Rafet El Roman – Adımla Seslendi

Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı

Tuğba Özerk – Derin Darbe

Metin Arolat – Karavan

Yalın – Aşk Diye

Gripin – Vazgeçtim Ben Bugün

Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye

Oğuzhan Koç – Ayy

Emre Aydın – Bitti Tebrikler

Sinan Akçıl – Tabi Tabi

Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk

Ayşe Özyılmazel – Nefis

Serdar Ortaç – Tanrım


 





Pal Fm Orjinal Top 40 Listesi 16 Aralık 2014 İndir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder