Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Die Hit-Giganten - Neue Deutsche Welle almanca hits mp3 indir

Die Hit-Giganten – Neue Deutsche Welle


Die Hit-Giganten – Neue Deutsche Welle almanca hits mp3 indir


Tracklist

—————————————————————————–

Andras Dorau & Die Marinas – Fred Vom Jupiter

Döf – Codo

Extrabreit – Flieger, Grüss’ Mir Die Sonne

Fehlfarben – Ein Jahr (Es Geht Voran)

Felix De Luxe – Taxi Nach Paris

Grauzone – Eisbär

Ideal – Blaue Augen

Ixi – Knutschfleck

Joachim Witt – Goldener Reiter

Markus – Ich Will Spass

Münchener Freiheit – Ich Steh’ Auf Licht

Nena – 99 Luftballons

Nina Hagen – Zarah (Ich Weiss, Es Wird Einmal Ein Wunder Geschehen)

Peter Schilling – Major Tom (Völlig Losgelöst)

Purple Schulz – Verliebte Jungs

Rheingold – Dreiklangsdimensionen

Spider Murphy Gang – Skandal Im Sperrbezirk

Spliff – Carbonara

Ukw – Sommersprossen

United Balls – Pogo In Togo


Tracklist    cd2


Dombrowski – Hör’ Ma (Sabine, Sabine, Sabine)

Extrabreit – Hurra, Hurra, Die Schule Brennt

Falco – Der Kommissar

Frl. Menke – Tretboot In Seenot

Gaensehaut – Karl Der Käfer

Geier Sturzflug – Bruttosozialprodukt

Hubert Kah – Rosemarie

Ideal – Eiszeit

Jawoll – Taxi

Kiz – Die Sennerin Vom Königssee

Markus – Kleine Taschenlampe Brenn’

Nena – Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann

Nena – Nur Geträumt

Nickerbocker & Biete – Hallo Klaus (I Wui Nur Zruck)

Paso Doble – Herz An Herz

Relax – Radio Hör’n

Spider Murphy Gang – Ich Schau’ Dich An

Spliff – Das Blech

Steinwolke – Katherina, Katherine

Trio – Da, Da, Da (Ich Lieb’ Dich Nicht, Du Liebst Mich Nicht)



 



Die Hit-Giganten - Neue Deutsche Welle almanca hits mp3 indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder