Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Seçme Arabesk Top 50 full albüm indir

Seçme Arabesk Top 50 full albüm indir


Seçme Arabesk Top 50 full albüm indir


Müslüm Gürses – Topraktan Bedene

Hakkı Bulut – Sevmek Bu Mu

İbrahim Erkal – Sırılsıklam

Yakup Ekin – Bir Nefes

Kamuran Akkor – Ben Sarhoş Oldum

Biricik – Sorma Git

Güçlü Soydemir – Adı Sevda

Yıldırım Caner – Ağlama Sevdam

Esen Gül – Kahretmişim Hayatıma

Hüseyin Altın – Meyhane Köşeleri

İbrahim Erkal – Canısı

Güçlü Soydemir – Yillar Önceki Mazim

Orhan Gencebay – Sen Farklı Birisin

Gülay Dogan – Su Gurbet canima Yetti

Cengiz Kurtoğlu – Ayrılık Saati

İskender Ulus – Seni Beklerim

Emrah – Unutabilsem

Fatih Kısaparmak – Ben İki Kere Ağladım

Ramazan Şanlı – Hayret

Metin Şentürk – Dünya Güzeli

Ferdi Tayfur – Beni Ağlatmaya

Aydoğan Tayfur – Vefasız

Ferdi Tayfur – Hatıran Yeter

Burhan Çaçan – Sende Kaldı Yüreğim

Adnan Şenses – Çok Üzgünsün Arkadaş

Ferhat Tunç – Annem

Güllü – Ödüm Kopuyor

Soner Arıca – Kusursuz Aşk

Bülent Ersoy – Ne Duamsın Nede Bedduam

Bülent Sertaş – Alın Yazımsın

Tüdanya – Aldanma Çocuksun

Muhittin Seçen – Ondan İçiyorum

Çağlar Erim – Gururum

İbrahim Tatlıses – Yalnızım

Cengiz Kurtoğlu – Hain Geceler

Nevzat Soydan – Dargınım

Aydoğan Tayfur – Kara Gözlüm

Müslüm Gürses – Günahkar Oldum

İbrahim Tatlıses – Bir Kulum İşte

Metin Onur – Yarim Seni Unutamam

Hakan Taşıyan – Doktor

Derviş – Yaktınmı Beni

Ayşe Tunalı – Çileli Gönlüm

Kibariye – Hayat Merdiveni

İbrahim Erkal – Nasıl Sevmiştim

Gökhan Güney – Meleğimsin

İbrahim Tatlıses – Dertler Derya Olmus

Aydoğan Tayfur – Ayrılık Rüzgarı

Ahmet Yiğit – Elinden Geleni

Cavit Karabey – Benim Gençliğim


Seçme Arabesk Top 50 full albüm indir


Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Seçme Arabesk Top 50 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder