Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Joy Türk Top 20 Listesi 03 Ekim 2014 full albüm indir

Joy Fm Orjinal Top 20 Listesi


 


Yaşar – Anlatamıyorum
Sıla – Yabancı
Ferhat Göçer – Git
Burcu Güneş – Unutma Beni Çiçekleri
Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Sibel Can & Halil Sezai – Galata
İrfan Özata – Tuhaf Geliyor
Betül Demir – Helalleşemedik
Funda Arar & Enbe – Hafiza
Duman – Yürek
Emre Aydın – Eyvah
Model – Ağlamam Zaman Aldı
Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan
Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına
Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu
Gripin – Bir Cevabım Var Mı
Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm
Bora Duran – İnsan
Bengü – Saygımdan


 





Joy Türk Top 20 Listesi 03 Ekim 2014 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder