Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

İstanbul Fm Orjinal Top 40 Listesi 06 Ekim 2014 İndir

[Resim: 55c10a356197035.jpg] focus_keyword 55c10a356197035

İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine
Demet Akalın – İlahi Adalet
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Hande Yener – Alt Dudak
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Berkay – İnanırım
Merve Özbey – Helal Ettim
Gökhan Özen – Benden Sorulur
Yalın – Yeniden
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı
Emre Kaya – Apayrı
Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Serdar Ortaç – Tanrım
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
Bahadır Tatlıöz – Beni Yak
Işın Karaca – Az Bi Mesafe
Kutsi – Yaz Günü
Tuğba Özerk – Derin Darbe
Melis Kar – Kaçak
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Model – Antidepresan Gülümsemesi
Özgün – Öpücem
Cansu – Kalk Gel Bana
Selim Gülgören – Adım Adım
Metin Arolat – Karavan
İrem Derici – Bir Miyiz
Betül Demir – Tarafsız Kalamıyor Aşk
Sıla – Yabancı
Yıldız Kaplan – Uçabiliriz
Kenan Doğulu – Rica
Fettah Can – Yonca Bahçesi
Levent Dörter – Kağıt Kesiği
Yonca Lodi – Oniki Ay

 

 

http://djgokmen.com/1turbobit.gif focus_keyword 1turbobit


İstanbul Fm Orjinal Top 40 Listesi 06 Ekim 2014 İndir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder