Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 21 Ekim 2014 full albüm indir

Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 21 Ekim 2014 full albüm indir


| Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 21 Ekim 2014 full albüm indir


Tracklist


Müslüm Gürses – Cam Kırıkları
Kibariye – Gülü Soldurmam
İntizar – Özlemedin Mi
Haktan – Unuttum
Güçlü Soydemir – Sevmedim
Orhan Gencebay – Gitti De Gitti
Orhan Ölmez – Dağlara Düşünce Ayaz
Ferdi Tayfur – Huzurum Kalmadı
Güllü – Ağlamam Ondan
Cengiz Kurtoğlu – Sevmek Yetmez Mi
Mustafa Bozkurt – Mavi Gece
Hakan Taşıyan – Mutluluk Yağmuru
İbrahim Tatlıses – Ele Ne
Zara – Senden Vazgeçmem
Sibel Can – Bulursun Beni
Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım
Arif Susam – Ölümsüz Sevdim
Baha – Tanrım Kaderime Bir El At
Sefa Topsakal – Korkuyorum
Alişan – Seni Biraz Fazla Sevdim
Yıldız Tilbe – Kardelen
Ebru Gündeş – Gönlümün Efendisi
Azer Bülbül – İyi Değilim
Cansever – Duman Oldum
Kamuran Akkor – Bir Ateşe Attın Beni
Etkin – Heves Mi Sandın
Fatih Kısaparmak – Seni Büyük Sevdim
Kıvırcık Ali – Al Ömrümü
Mustafa Yıldızdoğan – Saçların
İbrahim Erkal – Nasıl Sevmiştim


 


|


 



Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 21 Ekim 2014 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder