Hits Music | Hits Mp3 | Hit Albüm | Radio Hits | Dj Rmx | Radyo Hit

Power Türk Orjinal Top 40 Listesi 10 Mayıs 2014 - hitmusic indir

Power Türk Orjinal Top 40 Listesi 10 Mayıs 2014 – hitmusic indir



Power Türk Orjinal Top 40 Listesi 10 Mayıs 2014 – hitmusic indirme dinleme



Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Sıla – Vaziyetler
Mabel Matiz – Sultan Süleyman
Irem Derici – Zorun Ne Sevgilim
Ece Seçkin – Şok Oldum
Duman – Melankoli
Mehmet Erdem – Acıyı Sevmek Olurmu
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
Oğuzhan Koç – Ayy
Emre Aydın – Eyvah
Fettah Can – Kalp Ağrısı
Emre Kaya – Apayrı
Aydilge – Aşk Paylaşılmaz
Bedük – Koyver Kendini
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Mavi & G.Saylıman – Yakışmaz Bana
Gökçe – Çık Hayatımdan
İrfan Özata – Tuhaf Geliyor
Kenan Doğulu – Rica
Model – Antidepresan Gülümsemesi
Demet Akalın – İlahi Adalet
Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan
Gece Yolcuları – Meyhaneler Sen
Selim Gülgören – Adım Adım
Ziynet Sali – Senin Olsun
Yalın – Yeniden
Gece – Yanımda Kal
Oğuz Berkay – Beni Ellerden Sayma
Majeste – Aşk Dediğin
Bahadır Tatlıöz – Beni Yak
Yeşim Salkım – Duymayan Kalmasın
Nazan Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Gökhan Özen – Benden Sorulur
Cansu – Kalk Gel Bana
Umut Kaya – Canım Çok Yanıyor
Yonca Lodi – Oniki Ay
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Ayşe Özyılmazel – Nefis
Hande Yener – Alt Dudak
Gülşen & Murat Boz – İltimas




Google Aramaları: Power Türk Orjinal Top 40 Listesi İndir 10 Mayıs 2014, Power Türk, Power Türk frekansı, Power Türk dj leri, Power Türk top 40, Power Türk en çok dinlenen şarkılar, Power Türk Adrenalin Orjinal Remix Set, Power Türk albümü indir, Power Türk  şarkıları indir, arabada dinlemelik müzik, remix indir, set remiks indir, baslı şarkı indir, 10 Mayıs 2014 radyo listeleri, 10 Mayıs 2014 radyolarda en çok dinlenen şarkılar



Power Türk Orjinal Top 40 Listesi 10 Mayıs 2014 - hitmusic indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder